Rabu, Jun 02, 2010

Aku akan jadi pe...~~~??

Sepatutnya, aku akan jadi pe yg aku nk jadi !!!

Ibu bapa menginginkan aku jd polis or tentera..sbb fizikal ak yg tough n lasak n kasar perangai...tp jgn men2 mama n abah..Anakmu ni nmpk je cenggini..tp dlm ati de taman...


Pd sp yg knl aku..dorg taw sgt cite2 aku nk jd pembaca berita...pas2 bler dh kumpul bnyk duit, aku berangan nk bukak syarikat brand aku sndr.. SHY !...brand utk baju,handbag,kasut dll.....ini minat aku...n cita2 aku...

Mungkin aku x nmpk berpotensi..mgkn potensi ak lebey klhtn utk jd sorg polis n sewaktu dgn nya...dulu mmg aku minat..tp sejak blaja kos s/u ni,,,ak dh rse len..aku rs cm girlish sket ar skrg nie...n aku selesa...
bkn gurl simpanan taw..s/u ni multitask..

Tp wat ms ni aku juz dgr dulu pe dorg nk..coz kdg2 pe yg parent kt plan ni akan ade hikmahnya..n if x dgr n x dpt restu parent plak de natijahnye...so,skrg ak apply je keje s/u n seangkatan dgn nye...Bout polis or wat so eva,ak bg dorg handle...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan