Sabtu, Julai 03, 2010

Aku selidik dan kaji ~ Pendapat aku ar.

Actually bile aku sndri bukak blog org ( yg blog nye atas dasar non-profit /business, etc.) aku tend utk membace ceriter2 yg berkaitan dorang jer. citer pasal life dorang n keseronokan yang dorang alami dlm life dorang. Apetah lagi kalau blog tu, blog kwn yg kite kenal.

So, bler aku kaji blog ak blk. n setelah aku dok tanye kwn2 yg bace blog aku (tp x follow,ape daaa), dorg gtaw aku yang dorang juz interested nak bace cerita2 orang jer. bukan nye mende yg ciplak dari web yang dorang sendiri ley cari.

So, aku mula insaf dan sedar. Maka pasni aku nk cotcetcotcet jer la pasal life aku or pe yg pernah jd kat aku. Hope korang enjoy n dpt mengenali diri aku dengan lebey lagi. Kepada yg nyampah 2, bawak2 la angkat kaki dr blog aku.

N kpd yg stay, marilah kiter gosip2 (cerita2) sama-sama ek.

Lagipun ni blog. Suka hati aku !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan