Sabtu, Julai 17, 2010

Ini Tak Buley Jadi Niey ! Aiyark...

Arghhhh....................................................... 
Tengok ar follower korang. Ye, kau. Kau yang sedang visit blog aku ni. (Pada yang tak de blog, buat2 macam orang yang ade blog).

Kenapa?? ko tanye aku. Cube lagi sekali tengok follower korang, dan sekarang tengok bilangan follower aku. Ha! Dah faham kan.

Actually ar kan, acapkali aku meng ushar blog orang lain, aku jadi jeles membabun giler ar melihat bilangan follower mereka.

(Eh, aku bukan marah tau. Perangai aku memang sengal sikit.)

Ya.....

Aku tau faktor-faktor orang ramai follower ialah
1. Orang tu fofular.
2. Orang tu punye content mantap dan bez.
3. Orang tu follow orang n orang lain pun follow la balik (konsep what u give u get back)
4. Semua follower die tu, kawan2 die sendiri.
5. Malas aku nak fikir lagi, sila tambahkan sendiri...(mati kutu kejap)

Bukanlah aku ni jeles, hasad dengki or berhati bucuk. Ops, aku tarik balik yang jeles tu.

Memang aku jeles ar senang citer. Bukan takat jeles jer. Sebenarnye, yang betul2 merunsingkan blogger baru n amatur macam aku ini ialah, aku jadi down,down,down,down..even if the sky if falling down...Hoooohooo...

Aku jadi down n ade unsur-unsur perasaan nak give up lagi tu. Tapi, aku rase macam bodoh la pulak if buat blog separuh jalan jer. Macam sumting wrong if aku tibe-tibe stop after dah start.

Tapi kan, sume blogger ni ade effort masing2. Memang ramai yang betul-betul bagus n sebab tu follower ramai..
Buat masa ini, aku masih teguh lagi. Teguh dan tegar nak jadi blogger yang ala-ala cikai kampung punyer..hehehehe...support la cikai malaysia spt aku niey.

Chaiyok2 Shyima. !!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan