Rabu, Julai 07, 2010

Ape Aku Ni Tukang Cari Jodoh ker??

Ak rase since ak skola rendah lg kot ak ni d tugaskan utk jd matchmaker. Sebab, dr skola rendah ak akn dapat soalan/permitaan yang sama. "Kenalkanlah aku dgn die."  ,  " ko x de kwn ke yg nk knlkan kat aku."...

Sebenarnye bnyk gak kisah minx tolong dari ak utk carikan jodoh nie...Nk kate bnyk cm ner, erm...lbh kurang 10 org ke atas lar...N sume yg minx tlg cr kan partner nie, sumenyer lelaki.

Ak bkn x sudi nk tolong.. tp korang sbgai laki kn fhm lar... x kan nak ngorat pn kene gune org tengah..sume pun taw kan bahayenye org tgh dlm menjalinkan hbgn nie..

Lagipun, nmpk x gentlemen n nmpk x macho ar bler laki minx tlg carikan...Ak pn (sbgai pompuan) akan rase cm x berminat dgn laki yg gn org tgh nie utk d jadikan bf..

Tp kan, yg peliknye..knp aku plak yg kene jd org tengah..aku ni mmg de rupa n bakat semulajadi ke ape?? Ade ke tertulis kt dahi aku ni yg ak ni matchmaker, huh?

Lg pun, ak ni pn pompuan gak kot..Nk ngorat kwn aku plak wt pe..Ape ak ni x menarik ker.. Am i that bad ?? Huh !??

Tp x ksh lar..sbb mayb yg boys ni anggap ak cm kwn yg x pernah matang2 n kejantanan sket..Dorg x anggap ak lbh dari tu di mana ak pn x anggap kwn2 ak lbh dari sebagai kawan sahaja..

Lgpun ak dh de bf so far..wat pe nk tamak2..Rite..???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini