Ahad, Julai 18, 2010

Aku dan Percubaan Warna.

Yang memang kenal aku, memang sedia maklum aku ni gemar memakai warna ape kan?? Lagi2 bler masuk bab pemakaian tudung. Ye, ha..Betol la tu..Aku selalu pakai tudung hitam..Bukan takat selalu..Sangat selalu dan sangat suke.
Kalau dikire dalam stok tudung aku. Carta terbanyak dimenangi oleh tudung itam diikuti putih dan seterusnya pink. Boleh kate, kat aku sekarang nie ade lebih kurang 5,6 tudung itam...campur la 2 selendang...ha..

Sebenarnye, aku sangat kurang yakin dengan kulit aku yang gelap dan kusam ni. Aku takut nak bermain dengan warna even aku memang teringin gile2 nak pakai tudung warne-warni. Aku jadi yakin sangat bler pakai tudung itam..Rase cam kulit ni cerah, rase macam selamat lah..

Pernah satu hari aku kuar dengan bf aku..N die tengok tudung aku betol2..

" Ni mesti jarang basuh or jarang iron nie." Kate beliau setelah menelaah tudung aku. Dengan slumber badak lak tu die cakap...DUSHUMM !! Kene aku sebijik ! Malu gak ar..Tapi aku buat muka cute ala2 innocent gitu dan mengaku.

Ala..Tudung hitam aku banyak..and aku pakai silih ganti..sbb tu jarang basuh..jarang ye..bukan tak pernah..Kalau aku pakai untuk sukan, baru aku basuh selalu.

Hehehe..

Berbalik kepada percubaan warna. Hari ni dengan gemuruh dan berdebarnye, aku nak pakai baju kurung yang warna hijau bunga pink, and aku nak gabungkan dengan tudung pink. Memang berdebar betul sebab takut sangat nampak macam tak kena ke..

Tapi, aku beranikan diri dan...inilah hasilnya !


Pe pendapat korang?? Colorful sangat ke ?? Or juz serba tak kena ?? Or korang suka dengan keberanian aku?? Or korang pun macam aku, sukakan gabungan warna kontra??

Ha..ni lagi satu gabungan warna yang berlaku pada sem 1 iaitu pada tahun 2008. Lepas pakai cam ni yang buat aku rase cuak je nak try pemakaian kontra ni..Sebab semua orang macam pandang pelik je..

Tapi kan. Sekarang ni aku dah tak kisah. Aku nak main-main dengan warna dalam style aku. Asalkan aku tak  nampak melampaui batas sudah..............................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan