Rabu, Julai 14, 2010

5 Faktor Lelaki MENDEKATI Wanita.

Al-kisahnye aku bace satu majalah ni, yang tak perlulah ku sebutkan majalah pe. Tapi yang pentingnya, majalah ni yang cakap. Bukan aku yang cakap....Hehehehe....Tapi, mesti majalah ni ciplak dari sumber2 lain gak kan...N mestilah sumber2 yang boleh dipercayai kan..

Ha..Itu semua tak kisah lah sekarang ni..Sebab masing-masing ade pendapat sendiri kan?? Pe pulak pendapat korang..

1. Personaliti seorang wanita itu penting. Dengan personaliti yang meyakinkan seseorang lelaki boleh terpikat bila memandangnya. Mereka juga akan berasa lebih yakin untuk mendekati wanita tersebut.

2. Lelaki terkenal dengan mata keranjang. Ada juga lelaki yang suka memerhatikan wanita yang seksi, apatah lagi jika wanita itu memakai pakaian yang menjolok mata.

3. Penampilan, gaya berjalan dan cara pergaulan wanita juga kadang-kadang membuat seorang lelaki terpikat. Ada kalanya salah satu daripada faktor itulah yang buat lelaki terlalu ingin mendekati seorang wanita.

4. Lelaki mementingkan kesopanan. Lelaki sebegini lebih sua mendampingi wanita yang tidak akan memalukan mereka.

5. Memang tidak semua lelaki mementingkan wajah. Tetapi ada juga lelaki yang mudah tertarik pada wanita yang cantik, ayu dan anggun. Ada ketikanya sehingga membuatkan mereka menoleh untuk kali kedua bila memandangnya.



p/s : Ada kawan bagi pendapat, suruh kurangkan penggunaan shortform, sbb die susah sket nk ketchap.

2 ulasan:

  1. Okay, terasa. Susah catch up bukan ketchap. Tengok, kena betulkan jugak.

    BalasPadam
  2. owh..itu spelling cumel2..hehehe...
    ala cyg...jgn la terase..
    komen m'bina kan...
    di alu2 kan..

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini