Ahad, Julai 04, 2010

Kisah Kelopak Mata Shyima ~~~ ^_^

Actually ar..since ak dilahirkan, mataku sepet sgt. Sepet la. Style keturunan pure banjar. d mana ak ni pn pure banjar.
aku yg duduk tgh2 tue....

D antara umur ak 1 thn hgga 8 thn ak x penah pk psl mata ak yg sepet tue. Sehinggalah pd suatu hr, de ar bdk2 ejek aku. Mule2 dorg adaptasi dr name aku iaitu Shyima m'jadi cinema. Blh ar terima. Pas2 dorg selarikan dgn diri aku scr fizikalnye, dorg 2ka cinema jd cinamamak.

Korg taw knp?? hah, obviously sbb kulit ak yg gelap niey tp mata n muke cm org cina. huhuhu..time 2 ak jadi sadis ar yg teramat. Sedey gak r...

Sejak dr 2, tiap hr b4 g skola, ak akn gosok mate aku dgn jari hggalah pd suatu hari, mata aku rse cm lain n ak tgk cermin. owh, de kelopak ! At least (even stil sepet ag mate nie)
Tue sume time bdk2 naif lg. Bler dh blaja agama, ak rs bersalah sgt bler mengetahu psl x blh mengubah kejadian Tuhan...adoila..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan