Khamis, Jun 03, 2010

U lalalala~~~ Nate ni Wujud wat Gapo?!

Ade sekor binatang yg ak x brp gemar membayangkan,menyebut namanya, melihatnya etc. Binatang yg bertuah itu ialah ular...
tgk 2..takut aku...takut!!!!!

Knp aku takut..ntah lar..mmg t'tanam dlm diri kot...biasenye org ckp if fobia dgn sumting mst sbb penah ade tragedi dgn mende yg die fobia 2..tp aku x de pun...

Tambahan pula,aku selalu t'bayang die ade di mane2..di semak,dlm almari..dlm tmpt2 yg berpotensi..so,tiap kali ak mendekati tmpt yg berpotensi 2,mata aku akan meliar n aku akan melompat bersungguh2 if ade objek yg ku lihat se akannye...

Antara geng die yg x ku suke ialah katak,cicak n segala amfibia n reptilia..reaksi aku bler nmpk binatang2 tersebut adalah d luar jangkaan korg.. So, beware kpd yg berniat nk prank aku gune idea sebegini, think twice..You'll be sorry 2 see my reaction...

ewww......kaler je cntk..tp perangai x cntk...

AKU GELI MINAH KAT NATE NI !!! GELIMINAH,MINAH,MINAH !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan