Isnin, September 20, 2010

Aku ni Lembap ke Lembab?? Atau Kebab??

Hahahaha. Actually kelmarin aku agak lapang kot. Maka, hobi aku yang pertama-tama tu pun menjengah. Ye lar..hehehe...Manusia yang kuat berangan..aku tergolong la tu..Sedang aku asyik berangan-angan, lagak ala-ala filem hindustan, aku tiba-tiba teringat sesuatu yang jadi kat aku.

Ya...sesuatu yang jadi ketika aku masih sem 1, tapi aku baru taw time sem 4. 2 tahun tu..lama gak arh...
Sewaktu sem 4, di rumah sewa, aku sedang bergelak ketawa bersembang bersama rakan-rakan tercintan...Al-maklumlah, manusia bila bersembang, ditambah pulak dengan hidangan di depan mata, maka sembangan pun akan jadi panjang meleret-leret..........................................

Sampailah seseorang (aku x ingat siape) mengheret satu gosip yang aku x pernah ambik port pun..

Kawan aku :  Shyima, ko ingat tak ko pernah kene gosip dengan Mr. Z ??
Shyima        :  Em..x berapa ingatlah...kenape ek?
Kawan aku  :  x tau la ko kene gosip atau ko memang btl2 suke kat Mr. Z tu??
Shyima        :  Ish. X pernah pun aku minat dengan beliau tu la..sikit pun x pernah..langsung..
Kawan aku  :  Sebenarnya dah lama aku nak tanya kat ko, sekarang baru aku teringat. Aku pun x rase ko   yang minat Mr. Z tu..
Shyima        :  Kejap, kejap. Kenapa boleh timbul pulak pasal gosip aku dengan Mr. Z ni. Entah2 dia yang suka kat aku kot ! HAHAHAHA. !
Kawan aku :   Ngok ngek la ko ni...dulu ramai orang minat Mr. Z ni...kat kelas dia pun ade yang minat dia...yang bukan kelas die pun minat gak die...Awek die Jabatan hhkkklkhj;jkxkjkd...
Shyima        :  Hah. Habis tu pe kene mengena dengan aku pulak?? kenapa aku disabitkan kesalahan pulak??
Kawan aku :  Sebab ko jenis sengih2, pandangan mata ko tu banyak main2..mungkin dorang perasan n ingatkan ko minat kat Mr. Z ni kot..Sebab in the same time, ade seorang gurl ni yang betol2 hardcore kacau Mr. Z ni..Dorang ingatkan ko la orangnya..Padahal, aku sebenarnya tau perempuan tu sapa..
Shyima        :  Wah..Cilakak gila..Sapa pompuan tu? x pasal2 aku plak yang kene..
Kawan aku :  dfkdjakjdkjfijfie
Shyima        :  Owh..Emmm..baru aku teringat..time sem 1 dulu, aku duduk bilik dengan Wawa..pastu wawa cakap budak2  jabatan xkjfkdjfkdjfk cari aku..n petang tu gak, aku dikunjungi oleh geng awek Mr. Z dari jabatan dfkdjfkdjfkd tu..
Kawan aku :  Dorang buat pe?
Shyima        :  Dorang tanya je la..Tapi sumpah aku cakap aku memang x tau pe2 pun time tu..aku hidup dalam dunia aku sendiri jer..Dorang tanya aku, aku suka Mr. Z x? Aku jawab la x kenal sbb time sem 1 aku memang x kenal die pun..
HAHAHAHA...
Shyima        :  Pastu dorang siap bagitau lagi yang Mr. Z ni dah ade awek . Siap tunjuk lagi kat aku. Pastu dorang cakap jangan kacau Mr. Z lagi..Aku pun ok je la..Yang bangangnye, aku time tu fikir dorang nak tanya dan nak berkenalan dengan Mr.Z jer..Aku x syak wasangka langsung aku ni terlibat dengan gosip liar cam ni. Hehehee..Bangga pun ada..x pasal-pasal dah jadi cam artis..feymes sekejap...
Bukan geng awek Mr. Z dari jabatan hkdjfkdjkf tu je yang datang tanya aku face to face.. geng2 dari kelas Mr. Z ni sendiri pun datang tanya aku..secara berkumpulan pulak tu..Yang x puas hatinya, dorang tu pun kawan a.k.a jiran bilik aku...

Hahaha..yang x boleh bla nyer, time sem 1 aku buat je la muke innocent aku ke mana-mana aku pergi..Patutla geng jabatan kfdjfkldjkfdjkf tu asyik cari hal je dengan aku..nasib baik aku ni jenis steady jer n assume geng terbabit memang berperangai beruk sedemikian...
Aku boleh cakap sem 1 adalah antara sem paling hard untuk aku...tapi aku x pernah syak gosip yang aku x tau tu adalah puncanya..Kalaulah aku cepat tangkap pe yg terjadi..huh..mesti ade adengan aku menunjukkan x puas hati cam nak gadoh je...

Tapi kan...bila pasal orang lain, cepat je aku tangkap..cepat je pick up..tapi bler kene batang idung sendiri, lambat tol nak faham...lembab, lembap, kebab tol !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan