Selasa, November 02, 2010

Bukan Nak berbangga, tapi berjaga-jaga..

Aku..ehem..saya..achhoomm ! erm..Tukarlah..Mood hari ni rasa nak bajet sopan sikit la...Kata ganti diri untuk kali ini ialah shyima dan anda. Ye, anda lah...

Sebenarnye, shyima dah plan dah nak tulis pasal something kat blog ni..Tapi minda nyanyuk separuh umur berusia 20 tahun ni asyik lupa je kalau tak tulis...

Berkenaan tajuk..yang dimaksudkan ialah demam..

Bukan aku teringin gila nak demam..tapi aku just pelik je kenapa since form 5 aku dah tak demam-demam..?? sekarang umur aku 20 tahun..

Sekali lagi aku cakap..Bukan aku teringin..Juz wondering jer la..

Ok..Mungkin ade yang beranggapan;

"Bersyukurlah badan sihat...Jangan mintak penyakit.."

"tak sakit maka antibodi kamu kuat la.."
tapi yang paling aku risau dan bermain di fikiran aku ialah, Tuhan akan bagi aku penyakit tua-tua nanti..

Tapi bukan aku sorang je yang mengalami fenomena dah lama tak sakit atau tak demam ni...ramai lagi di luar sana...

Apa-apa pun syukur sangat sebab badan masih sihat buat masa ni...mintak-mintak dijauhkan penyakit..

p/s :Eh..adoi la..mana pulak perginya kata ganti diri shyima, anda ni.. memang hampeh cikai tol la !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan