Ahad, November 07, 2010

Girls' Outing ! We're Sistar !

Si Nana
Si Mima / Shyima
6 November 2010. aku kerja. Memang site office kerja hari Sabtu. Aku buat kerja dan dalam kul 3.30 ke atas aku pun dijemput oleh Kakak aku, si Nana.

 Actually, aku sangat berbesar hati dan gumbira sebab since kakak ade kereta, ni first time kami keluar ke Teluk Intan berdua. Dari petang sampai malam. Malam tau..Anak dara kuar berdua malam2.Wow !

Ok. terover suka di situ.

Mula-mula kitaorang pergi ke Langkap. Konon nak buat rambut la. tapi lepas consider, tak jadi la..sayang nak potong...
Terus ke teluk intan, kami park dekat dengan pasar malam minggu dan berjalan ke Avon. Aku pun beli la perfume. Perfume Vanilla yang sangat sedap baunya. Harga RM30. Wah. Sekali lagi aku excited sebab ini kali kedua aku beli perfume yang harga RM30 ke atas.

Sebelum ni aku ciplak kakak aku punye lebihan perfume jer. x pun mak aku punye ke..x pun aku beli yang murah2 jer..So, aku sangat berbangga la mempunyai perfume sekarang...

Kitaorang pastu singgah kat Billion dan tujuan utama shopping. OK. Aku cakap terus terang. Kalau korang kat area teluk intan, dalam tempoh ni korang wajib singgah Billion. ! wajib ! Sebab tengah clearance sales. dan sangat murah..Especially baju-baju...Kasut ke..
Cita-cita aku nak mempunyai kemeja merah menyala akhirnya tercapai gak. Walaupun still mahal tapi aku cukup puas hati. Memang aku teringin gila, sampai nak nangis guling kat tikar untuk mempunyai kemeja merah mak ngah ! (ok, x de la se over tu kot)...
Tapi time kitaorang jalan-jalan kat pasar tu, tiba-tiba hujan pulak..habis basah keseluruhan..

Kitaorang balik rumah dalam kul 8.30 malam. Tapi pas tu kitaorang gi langkap balik. Untuk beli KFC.
this sure is looks delicious. nyum2.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan