Jumaat, Oktober 15, 2010

Kejadah banyak benor laman sosial ni...

laman sosial. jgn tanye ak simbol pe yg tu la ini la...aku pun x tau...
                    Ok...sekarang x pasal2 aku dah buat twitter..di mana aku telah menidakkan untuk buat akaun twitter ni pada dasarnya...Yang pasti, sebab utama aku bukak akaun twitter ni sebab aku nak tengok we got married yang dipublish oleh seseorang dengan fully english subs...
aku bukan ape..ye lar..korang pun fahamkan...ada banyak sangat laman sesawang sosial sekarang ni..dari zaman friendster hinggalah twitter..dan malaysia sekarang ada  buat er...myfriends2u.com x silap aku lar...

maka dah banyak2 laman sosial ni, kita pun terjadi sosial gak...

Tapi kan..korang x rasa rimas ke?? Bukak akaun bagai2 lar...Tapi semua akaun tu kawan yang sama gak yang korang add??

Aku rase rimas jer..Mana x nye...Ada la sorang kawan aku ni, update status kat tiap laman sosial yang die de dan kebetulan aku friends die..maka, setiap status nye sama jer..
x nampak clear la plak pe yg tertulis..hrp2 x menyentuh sensitiviti sape2..
Kalau status fs kate "aku putus cinta,cilakak ko jantan", maka dari tagged, ms, dan fb and so on la status tu gak...isk2...

Erm..Aku dah suarakan pendapat aku ni kat seseorang...pastu orang tu cakap, janganlah add kawan yang sama..add kawan yang baru..cipta skandal worldwide....barulah memfaedahkan terms laman sosial tu...

Eh..Betol gak kate beliau tu..Kekekeke..opppsss....bawak2 taubat sket....

Akhir kate, sekarang aku tengah susah payah gila babun nak belajar twitter..sebab sangat asing dari pandanganku...Lama2 nanti mesti expert punyer lar...Juz utk twitter aku nak add orang2 yang aku x pernah add..
Dalam twitter aku nak add artis2 yang aku minat dari seluruh negara ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan