Khamis, Oktober 07, 2010

Unique Bone / Tulang Unik - no magic used-.avi



Aku dengan serius nye x yakin video ni pelik ke x...Dengan sgt seriusnya....
Hal ini adalah kerana aku tlh mendapat feedback awal sebelum aku upload ke sini...

Sebelum aku rakam video ni, kawan2 aku sume kata tulang-temulang tangan aku ni macam gear kereta manual...lagi2 bler tangan aku tu bertapak secara statik...lagila senang ditolak-tolak...ada yang memang cukup geli bila aku buat aksi tangan liuk lentok ni depan dorang....eewww...

Ok. Semasa buat video ni, aku agak excited macam berok mat yeh lar..Seronok la sebab pada ingatan aku menda ni pelik..anggapan aku lar....

Sebab ni bukan guna trick magic yang seperti anda lihat dalam tv tu...Ni memang tulang tangan aku yang unik....

Kehkehkeh...

Selesai rakam, aku tunjuk kat mak aku..mak aku cakap biaser jer...owh...ye ker..kihkihkih....nsb baik aku minx pendapat orang..kalau x mesti aku dengan penuh yakinnye publish kat youtube dengan title "the most unique spinning bone - no magic used" .

Actually aku nak edit video ni berserta muzik dan effect dan cut2 sikit lar...Tetapi movie maker aku cam dowh plak buat hal...malas aku nak layan....Maka, itu jela yg aku publish...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan