Jumaat, Ogos 27, 2010

Mestilah Nak Bangga2 !

Hahahaha. Bahagia dan gumbiranya hatiku.

cuba ar korang tgk header aku tu.

Ye. Ya. Aku tau biase jer.

Tapi bagi aku yang berapa terer bab2 macam ni mestilah berasa bangga gila.

Header tu aku buat sendiri tanpa bantuan orang lain.

Sebelum ni aku tengok header aku pun aku rasa sayu, syahdu sedih dan sendu jer.

Sekarang dengan kewujudan header baru ni, aku lebih bersemangat nak bukak blog aku ni.

Tapi sekadar bukak jer lar. Pas puas tengok, tutup la balik. Gila taksub !!! Memang dasar poyo arh.

Ok, ok. Wa kene janji nak buat cerita gempak2 je lepas nie. Cukup2 la batak rabit pasal header nie.

Pada yang x tau, header ni baru buat pada petang 25 Ogos dan siap malam tu gak. Maka, bla siap aku trs la upload. Hah, sapa?? Sape yang mintak tips tu???? NO way ! Jangan harap aku nak share...(bukan x nak share, nanti org lain yang poyo lebih pakar dari aku akan gelakkan aku lar..)

Alah. Buat muka cebik plak. Nyampah aku. Ye lah. Meh la aku bagitau cara aku buat header nie. CARA YANG PALING CIKAI SEKALI DAN DIKONGSI OLEH SI MINAH CIKAI !!!!

Actually, aku guna Picasa jer..huhuhuhu..x de software lain yang gempak..n aku x reti (x blaja lagi) pasal photoshop pekejadahnya tu. So, picasa je yang aku guna.
Aku susun menjadi collage yang memanjang dan aku bajet2 ruang...aku insert text..aku save...kemudian aku upload arh.

Gitu kan ! Gila cikai kan ! Nama pun  blog cikai meh ! Hahahaaha.....Adeiyh...Naik gile dah aku ni asyik gelak sorang2...

Hah. Gelak sorang2....Ni buat aku teringat sumting ni !

korang penah dpt SMS kan?? Yang x penah, aku ucapkan kesian pada korang..Pada yg slalu dpt sms tu, mesti korang penah alami situasi baca SMS lantas senyum2 kambing. Pastu nanti orang sekeliling kecoh ar "Orang gilak ka?tersenyum sorang2??"

Huk aloh !! Dah orang tu hantar sms kelakar, tak kan aku nak nangis kottt.........pigidah....

Orang yang mengata pun same lar..two time five..Bila dapat SMS, sengih2 cam kerang bucuk arh.

Anyway, aku bukan melalut kat sini.. tiba2 teringat kejadian sengih2, senyum2, gelak2 apabila seseorang bukak pesbok ke, myspace ke, frenster ke...SMS ke,,MMS ke..blog ke.. Suka hati la org tersebut nak ketawa ke ape. Dia punye pasal.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan